Els estudis de disseny gràfic no solen ocupar portades per la realització dels seus treballs. En el seu lloc solen ser els equips de màrqueting els que s’emporta els llorers. Els dissenyadors són els protagonistes silenciosos de la gran majoria dels èxits empresarials. L’aportació d’idees amanides d’enginy i creativitat proporcionen a les campanyes en les quals participen una plusvàlua que sol redundar en imatge de marca i vendes.
En el Barri de Ruzafa se situa Signe Visual, una d’aquestes empreses responsables de l’èxit de gran part de les campanyes i esdeveniments que se solen celebrar a la Comunitat Valenciana, però clar, també és part del seu treball romandre en segon pla per a potenciar millor l’objectiu dels seus treballs.
Signe Visual és l’encarregada de la imatge del gran festival d’art que es desenvolupa en *Ruzafa “Russafart”, que congrega milers de persones en cada edició en aquest emblemàtic barri. L’esdeveniment és una finestra al món per a descobrir les desenes d’artistes que desenvolupen el seu treball en aquest barri multicultural.
També van ser precursors del Orué, moneda social que van crear per a potenciar els comerços de Ruzafa. La Revista Canibaal també li deu la seua imatge a aquest equip de disseny, que no és l’única publicació amb la qual han treballat, sinó que són desenes les signatures que tenen la seua marca, entre elles la guia gastronòmica Menjar a València, una de les publicacions més consultades en gastronomia de la Comunitat Valenciana.
També solen treballar amb entitats i institucions. Recentment van crear la imatge de la III Edició del “Concurs Nacional de Rossejat Torrentí” a la Ciutat de Torrent, un concurs que amb tan sols tres edicions ha aconseguit ser objecte de desig de xefs de tot el territori nacional.
Signe Visual té un present extraordinari i un futur prometedor gràcies a una professionalitat adobada amb molts anys de treball