La campanya CHE QUIN BARRI de Amstel corona al barri de Benimaclet

En una renyida i divertida pugna per convertir-se en el guanyador d’aquesta iniciativa, el barri de Benimaclet s’ha proclamat campió de la campanya “Che quin barri”, per ser la il·lustració que ho representa, la que més vots ha obtingut de els 1.200 emesos.

La campanya, que ha sigut un autèntic encert, és un declarat homenatge a la nostra terra i als nostres costums, reconeixent que en cada districte hi ha xicotets matisos intrínsecs als seus veïns. Per això Amstel va triar a 19 artistes originaris d’aquests nuclis de població perquè realitzaren una il·lustració que els representara i ser exposades tant en l’etiqueta de les botelles com en una exposició en l’edifici Velets e Vent de la Marina Real. Sobre la base d’aquestes il·lustracions es va dur a terme l’emissió de vots per a triar la millor de totes elles.

La campanya CHE QUIN BARRI de Amstel corona al barri de Benimaclet

El premi per a Benimaclet consistirà en la celebració d’una revetla amb magnificència en el barri, on es combinarà la música amb un ambient festiu i la cervesa.  En els últims trenta anys, Benimaclet ha substituït desenes d’hectàrees d’horta per noves edificacions que han respost a la demanda creixent a causa d’estar molt prop de la Universitat Politècnica de València, a escassos minuts del centre de la capital i comptar amb una excel·lent comunicació. Això ha provocat també una àmplia gamma de serveis en tot el barri que li atorguen certa autonomia i que la fan molt atractiva com a residència habitual.

Els altres districtes que optaven a aquest premi han sigut: El Cabanyal, El Carmen, Ruzafa, Extramurs, Campanar, La Saïdia, Mestalla, L´Olivereta, Patraix, Jesús, Quatre Carreres, Camins al Grau, Algirós, Rascanya, Benicalap, Poblats del Nord, Poblats de l’Oest i Poblats del Sud.

La campanya CHE QUIN BARRI de Amstel corona al barri de Benimaclet

Amstel té una llarguíssima trajectòria que es remunta a 1870 quan Charles de Pesters i Johannes Van Marwijk-Kooij van elaborar la primera cervesa de la marca a Amsterdam. A principis de segle ja es venien més de 20 milions d’unitats en diferents països, entre ells els Estats Units. En 1984 Heinnenken adquireix la marca Aguila i així es fa amb totes les seues plantes embotelladores. A Espanya inicia la seua marxa dient-se Aguila Amstel per a posteriorment adoptar ja només el de Amstel. Hui està present en més de 65 paisos.

Amstel té una declarada simpatia per València, ratificada per la multitud d’esdeveniments que patrocina per als seus veïns. Està present en les nostres falles, en innombrables activitats socials, en el nostre esport i fins i tot en la nostra música. Aquesta col·laboració també la duu a terme en altres províncies espanyoles i en la resta de països en els quals opera. És patrocinador oficial de la UEFA Champions League i de la Copa Llibertadors d’Amèrica.